En ole käynyt tässä blogissa aikoihin, mutta sain kuulla, että joidenkin pohjien kanssa on ollut ongelmia tyliin kuvat ovat kadonneet.

En oikein tiedä, mistä tämä johtuu. Havaitsin, että olen saanut Photobucketista maileja, joissa väitetään että tilini on täynnä. Kuitenkin, kun kävin sivuillani katsomassa, tilaa on yllin kyllin enkä sitä paitsi ole lisäillyt kuvia sinne aikoihin.

Jokin Photobucketissa kuitenkin tuntuu mättävän, kun saan jatkuvasti näitä varoitusmaileja, että tilini on täynnä ja minua kehotetaan lataamaan joku maksullinen Pro. No en tosiaankaan aio maksaa lisätilasta, koska edellisessäkin on runsaasti tilaa käyttämättä.

Yritän selvittää asiaa, mutta jos siis yhtäkkiä sivupohja katoaa (tilalle tulee jotain Photobucketin laatikoita), niin se johtuu siis tästä. havaitsin muuten, että toiselle napilleni on käynyt näin (kts. sivun oikeassa laidassa).

Täytyy todeta, että aika erikoista palvelua Photobucketilta: Laitan sinne äkäistä palautetta.

Olen pahoillani tästä vaivasta, mikä teille on aiheutunut ja haluan kiittaa teitä kaikkia ihanista kommenteista, joita olette jättäneet!

 

LISÄINFOA AIHEESEEN:

Vuodatuksen ylläpitäjä, Tuomas, valaisi minulle Photobucketin toimintaa, josta olen itse ollut täysin tietämätön. Minähän olen ladannut suurimman osan näissä pohjissa käyttämistäni kuvista sinne.

 

Tässä Tuomaksen kommentti:

"Photobucket siis rajoittaa kahta asiaa: käytettyä tilaa, sekä käytettyä kaistaa ja näissä on tärkeä ero.

Käytetty tila on siis kuinka paljon tilaa kuvat vievät. Käytetty kaista on siis kuinka paljon tilaa kuvien siirtäminen vie. Eli jos kuvan koko on vaikka 100 kiloa, ja kuvaa siirretään (eli näytetään) 1000 kertaa, vie sen siirto kaistaa 100 000 kiloa, eli 100 megatavua. Photobucket rajoittaa tätä tilan lisäksi koska kaista maksaa, ja todella paljon. Kun kaista tulee täyteen, ilmoittaa Photobucket kuvan sijaan tuon "Bandwidth Exceeded" -ilmoituksen ja pohja menee sekaisin.

Tämä on tärkeä tieto pitää mielessä pohjien tekijöillä, sillä esim. jos sinun Photobucket -tilisi menee tukkoon on seuraavana päivän ylläpidon sähköpostissa 100 viestiä "miksi mun pohja ei toimi, onko Vuodatus ihan surkee?" ja tämä ei ole kovin kivaa...

Jos vaan mahdollista, olisi mukavaa jos niitä pohjakuvia säilytettäisiin Vuodatus.net:n omassa kuvagalleriassa jolloin näitä ongelma ei esiintyisi."

Eli tässä on siis syy siihen, miksi joistakin sivupohjistani ovat kuvat kadonneet.

 

Poistan täältä nyt ensin toimimattomat pohjat, ettei kukaan niitä turhaan lataile. Julkaisen pohjat uudelleen, kun olen muuttanut linkitykset. Siihen voi mennä aikaa.